Olaines 2. vidusskola Olaines 2. vidusskola
  • Sākums
  • Par skolu
    • Misija/Vērtības/Prezentācija
    • Dokumenti
    • Skolas vēsture
    • Skolas padome
  • Aktualitātes
    • Aktualitātes
    • Notikumi
    • Pasākumu kalendārs
    • Latvijai 100
    • Skolēnu ēdināšana
    • Skolēnu autobuss
    • Vecākiem
  • Mācību darbs
    • Mācību stundu saraksts
    • Konsultāciju grafiks
    • Fakultatīvas nodarbības
    • Metodiskais darbs
    • Olimpiādes un konkursi
    • Bibliotēka
    • Projekti
    • Ekoprogramma
    • Eksperimenti
  • Audzināšanas darbs
    • Plāns un audzinātāji
    • Interešu izglītība
    • Skolēnu parlaments
    • Karjeras izglītība
    • Skolas muzejs
    • Skolas avīze
    • Latvijas skolas soma
  • Arhīvs
    • Arhīvs 2021./2022. mācību gads
    • Arhīvs 2020./2021. mācību gads
    • Arhīvs 2019./2020. mācību gads
    • Arhīvs 2018./2019. mācību gads
    • Arhīvs 2017./2018. mācību gads
    • Arhīvs 2016./2017. mācību gads
    • Arhīvs 2015./2016. mācību gads
    • Arhīvs 2014./2015. mācību gads
    • Arhīvs 2013./2014. mācību gads
    • Arhīvs 2012./2013. mācību gads
    • Arhīvs 2011./2012. mācību gads
    • Arhīvs 2010./2011. mācību gads
  • Kontakti
    • Kontakti
    • Vakances
Mācību jomas

Pedagoģiskās padomes sēdes un metodiskās konferences

2022. gada 30. augustā

Pedagoģiskās padomes sēde "2021./2022.m.g. mācību darba rezultāti"

2022. gada 16. jūnijā

Metodiskā konference "Labas prakses piemēri digitālo prasmju apguvē"

2022. gada 24. janvārī

Pedagoģiskās padomes sēde “2021./2022.m.g. 1. semestra mācību darba rezultāti".

2021. gada 30. augustā

Pedagoģiskās padomes sēde “2020./2021.m.g. mācību darba rezultāti".

2020. gada 23. novembrī

Metodiskā konference. Mācību jomu grupu labās prakses piemēri. Dziļas mācīšanās uzdevumi.

2020. gada 22. oktobrī

Metodiskā konference. Dziļa mācīšanās - SOLO taksonomija

2020. gada 27. augustā

Pedagoģiskās padomes sēde “2019./2020.m.g. mācību darba rezultāti".

2019. gada 28. oktobrī

Caurviju prasmes. Pašvadīta mācīšanās

2019. gada 18. jūnijā 

Konference. "Skolotāju darba grupu labās prakses piemēri. Mūsdienīga mācību stunda."

2019. gada 14. martā 

PPS "Iekļaujošā izglītība: dažādas iespējas - vienādas tiesības"

2017./2018. m.g.

Pasākumu cikls "Māci audzinot! Latvijai - 100"

2018. gada 3. janvārī

Skolas metodiskā konference "Kompetenču pieeja mācību saturā"

2017. gada 15. jūnijā

Kvalitatīvā mācību stunda. Mācību stundas resursi, iespējas un efektivitāte.

2016./2017.m.g.

Skolēnu labvēlīgas saskarsmes, runas kultūras un uzvedības veidošana.

2016. gada 16. jūnijā (Metodiskā konference)

Interneta tehnoloģiju lietojums mācību procesā.

2016. gada 16. martā

Cilvēkdrošības un cilvēktiesību jautājumu aktualizācija izglītības procesā.

2015. gada 13. martā

Projektu darbs Olaines 2.vidusskolā, kā skolēnu sadarbību un individualitāti attīstošā, radošu domāšanu un talantu izkopjoša mācību metode. 

2014. gada 12. jūnijā

Skolēnu radošu spēju attīstība Olaines 2.vidusskolā.

2014. gada 19. martā

Labas prakses piemēri skolēnu radošu spēju attīstībā.

2013. gada 19. jūnijā (Metodiskā konference)

Skolotāju metodisko darbu skate vērtībizglītībā.

2013. gada 25. martā

Vērtībizglītība Olaines 2.vidusskolā.

2012. gads (Metodiskā konference)

Atbalsta sniegšana skolēniem ar mācību traucējumiem, speciālām vajadzībām un grūtībām mācībās.

2012. gada 12. martā

Cieņpilnas saskarsmes un savstarpējo attiecību kultūras attīstīšana skolas vidē un sabiedrībā.

2011. gada 2. jūnijā (Metodiskā konference)

Pēctecības nodrošinājums skolēniem pārejot no vienas izglītības pakāpes nākamajā.

2010. gada 30. novembrī
2011. gada 15. februārī
2011. gada 1. martā

2011. gada 21. martā

Zēni un meitenes mācās dažādi.
1.daļa – Ievads
2.daļa – Sākumskola
3.daļa – Pamatskola

4.daļa – Vidusskola

2010. gada 6. jūnijā (Metodiskā konference)

Skolēnu pētnieciskā darbība valodu stundās.

2010. gada 30. martā (Metodiskā konference)

Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšana.
Pedagoga Portfolio. Pedagoga pašvērtējums.

2010. gada 29. martā

Skolas iespējas skolēnu sagatavošanā patstāvīgai dzīvei un karjeras izvēlei mūsdienu apstākļos. 

2009. gada 16. jūnijā (Metodiskā konference)

Pētījuma metodes sociālzinību mācību priekšmetos.

2009. gada 3. aprīlī

Vides izglītība Olaines 2. vidusskolā.

2008. gada 5. jūnijā (Metodiskā konference)

Pētnieciskās darbības loma mācību procesā.

2008. gada 22. janvārī

2008. gada 20. martā

Iekļaujoša izglītība. 1. daļa.

Mūsdienu skolas iespējas skolēnu atbalstā. 2. daļa.

2007. gada 11. jūnijā (Metodiskā konference)

Pedagogu metodisko darbu kvalitatīva un radoša izstrādāšana un to izmantošana mācību procesā.

2007. gada 1. septembrī

2007. gada 4. februārī

Mācīšanās un uzvedības motivācija, tās korekcijas iespējas.

Skolēnu un skolotāju motivācijas paaugstināšanas iespējas.

2006. gada 6. jūnijā (Metodiskā konference)

Pedagogu pašizglītošanās kā radošās izaugsmes priekšnoteikums.

2006. gada 20 martā

Pētījumu un analīzes metožu pielietojums pedagoģiskajā darbībā kā pedagoģisko kompetenci un izglītības kvalitāti ietekmējošs faktors.

2005. gada 2. jūnijā (Metodiskā konference)

Pašvērtējuma loma mācību procesa kvalitātes uzlabošanā.

2005. gada 9. martā

Sadarbības formas ar skolēnu vecākiem. Skolēnu sapulce kā efektīva darba forma – vērsta uz atbalstu skolēniem.

2004. gada 19. oktobrī

Mācību ekskursija – ceļš uz dzīves prasmju apguvi  

2004. gada 31. maijā (Metodiskā konference)

Skolotāja kompetence mācīšanas un mācīšanās procesā.

2004. gada 15. martā

Personiski orientēta pieeja mācību procesā.

2003. gada 3. novembrī

Informācijas tehnoloģiju pielietojums mācību stundās.

2003. gada 29. augustā

Izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšana vispārējās izglītības programmās.

2002. gada 24. oktobrī

Vērtēšanas principi, pārbaudes darbu sastādīšana.

2002. gada 22. februārī

Reālā situācija skolā bilingvālajā apmācībā un valsts valodā pasniedzamajos mācību priekšmetos

2001. gada 7. decembrī

Skolēna patstāvības audzināšana

2001. gada 3. maijā

Skolotāju ētikas kodekss

2001. gada 23. februārī

Metodisko komisiju loma mācību procesa efektivitātes paaugstināšanā

2001. gada 5. februārī

Skolēna sekmju pašnovērtējums

2000. gada 24. oktobrī

V. Buhvalova referāts „Vispārējā izglītības attīstība”

2000. gada 11. februārī

Klases audzinātājs. Darbs ar vecākiem un skolēniem

1999. gada 25. oktobrī

Stundas struktūra, analīze un pašanalīze

1999. gada 26. aprīlī

Skolēna radošo spēju attīstīšana skolā

1998. gada 21. decembrī

Skolotāju loma savstarpējo attiecību kultūras veidošanā

1998. gada 26. oktobrī

Interaktīvās mācību metodes

1997. gads

1., 5., 10. kl. Skolēnu adaptācija

1997. gads

Skolotāja loma bērna dzīve

1996. gads

Skolēnu veselība un fizkultūra skolā

1995. gads

Pedagoģiskās ētikas kategorijas

1995. gads

Attīstošā izglītība

1993. gads

Saskarsme pedagoģiskajā procesā

1993. gads

Skolas akreditācijas rezultāti

1993. gads

Bērna personības īpašības

1991. gads

Alternatīvā pedagoģija (Valdorfa skola)